BUSINESS SERVICE CLUB


Program Business Service Club został przygotowany dla Klientów Flotowych (przedsiębiorstwa lub instytucje) korzystających z usług serwisowych Autoryzowanych Dealerów Forda w Polsce.
Program Business Service Club jest rozwiązaniem sieciowym, zapewniającym Klientom profesjonalną opiekę posprzedażną na atrakcyjnych warunkach, dostosowanych do Państwa potrzeb i oczekiwań.

PAKIET SERWISOWY GWARANT


Zapewnia stałe koszty obsługi serwisowej dla samochodów nowych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów.

PAKIET SERWISOWY OPIEKA


Zapewnia sieciową opiekę nad parkiem samochodowym Klienta dla samochodów nowych oraz eksploatowanych w ustalonym czasie oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych w sieci Dealerów BSC oparte na:
– stałej stawce jednostki pracy serwisu
– stałej wartości rabatu na części zamienne
– jednolitych normach czasowych producenta (LTS)

PAKIET SERWISOWY TWÓJ WYBÓR


Zapewnia rozliczenia na podstawie indywidualnie ustalonych zasad pomiędzy Bemo Motors a Klientem oparte na :
– stałej stawce jednostki pracy serwisu
– stałej wartości rabatu na części zamienne
– jednolitych normach czasowych producenta (LTS)

ZAKRES PAKIETÓW:


– Przeglądy standardowe realizowane w sieci Dealerów BSC dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
– Wymiana elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywana w sieci Dealerów BSC, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
– Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne dla zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Dealerów BSC, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
– Ford Pomoc – świadczenia Assistance
– Auto zastępcze do dyspozycji na czas wykonania usługi
– Zakup opon zimowych oraz letnich, sezonowa ich wymiana, wyważanie oraz przechowanie.

POZNAJ KORZYŚCI:


– profesjonalna, kompleksowa opieka posprzedażna (obsługa mechaniczna i powypadkowa)
– przewidywalne, konkurencyjne koszty serwisu
– jednolite, najwyższe standardy obsługi
– stała opieka Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym
– pomoc w administrowaniu flotą
– priorytet w przyjęciu pojazdu do serwisu
– wydłużony czas pracy serwisów
– bezgotówkowy, scentralizowany system rozliczeń w sieci dealerów BSC
– zbiorcza faktura miesięczna z wydłużonym terminem płatności